Kleuters van de Winde bezoeken restaurant van der Valk

In de weken van het thema “Restaurant” mochten we beurtelings met drie kleutergroepen van basisschool ”de Winde” op bezoek bij restaurant van der Valk in Hurdegaryp. Wat een beleving voor de kleuters van onze school. We mochten aan een gedekte tafel zitten en ook echt iets te drinken bestellen en een brownie nuttigen. De kinderen vonden het prachtig dat ze werden bediend door de ober of serveerster. Ook kregen we echte koksmutsen op en gingen een kijkje nemen in de keuken. Wat groot! We voelden de kou uit de koelcel en zagen dat de soep al aan de kook was. Wat een ontdekking. We speelden al in ons speelrestaurant op school, maar nu zagen we het ook echt gebeuren. Dank aan het management en medewerkers van restaurant van der Valk voor deze mogelijkheid.