Nieuwsberichten

‘Himmelaksje’

Vandaag gingen de groepen 8 van de OBS en CBS De Winde gezamenlijk op pad om Hurdegaryp schoner te maken! Gewapend met vuilniszakken, grijpers en in mooie fluorhesjes werd er druk vuilnis geraapt.  Mooi weer en een lekker verdiend gebakje na afloop!  Ook krijgen beide scholen een geldbedrag van € 250,– als beloning! Top!  Ouders bedankt voor jullie hulp en dorpsbelang ontzettend bedankt voor deze mogelijkheid, de fijne communicatie en geleverde materialen!

Kinderboekenweek

De Kinderboekenweek met het thema ‘En toen…’ is weer van start gegaan. We hadden een mooie opening met een tijdmachine. Hieruit kwamen een aantal historische figuren, ze mochten zich voorstellen aan de kinderen!

Corona protocol basisschool

Wilt u weten wanneer u kind wel of niet naar school mag bij bijvoorbeeld een neusverkoudheid? Heeft u vragen over het coronaprotocol voor de basisschool? Klik hier om de uitleg te lezen van het protocol. https://lci.rivm.nl/langdurig-neusverkouden-kinderen

De Winde in Hea!

Donderdag 10 september was er een schuimparty op de Winde. Met dank aan een ouder van school. Zij had een prijsvraag gewonnen! Heel erg bedankt! Hier kunt u Hea! nog een keer bekijken. Vanaf 4: 45 ziet u de kinderen spelen in het schuim!

Groep 8 danst!

Groep 8 danst op het plein voor de Saco Velt bokaal. Klik hier voor het artikel in de Leeuwarder Courant.

Vlinderhotel groepen 1/2

De groepen 1-2 hebben een echt vlinderhotel! De eerste vlinders zijn inmiddels vrijgelaten…